.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميرحسين موسوي كانديداي اول مردمسالاري

آرش حبيبي عضو شوراي دفتر مركزي حزب مردم‌سالاري در گفت‌وگو با فارس در خصوص انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: اصلاح‌طلبان از شرايط موجود ناراضي هستند و معتقدم قصد حضور جدي در انتخابات را دارند؛ چرا كه انتخابات بهترين شيوه و روش براي اصلاح امور است.

حبيبي در ادامه با اشاره به ديدگاه‌هاي مختلف مطرح شده در جناح اصلا‌ح‌طلب گفت: بر روي شخص آقاي خاتمي يك اجماع نسبي وجود دارد كه البته دليل آن اقبال افكار عمومي است.
عضو دفتر سياسي حزب مردم‌سالاري با بيان اينكه شايد خاتمي كانديداي اول اصلاح‌طلبان نباشد، اظهار داشت:‌ علت اجماع جريان‌هاي اصلاح‌طلب از خاتمي به اين علت است كه آنها احساس مي‌‌كنند در صورت حضور خاتمي در عرصه انتخابات وي موفق خواهد شد كه آرا مردم را از آن خود كند.

آرش حبيبي در خصوص موضع حزب مردم‌سالاري در قبال انتخابات دهم رياست جمهوري نيز گفت: كانديداي اول حزب مردم‌سالاري ميرحسين موسوي است و اگر ايشان به هر علت حضور در رقابت‌ها را نپذيرفت، نامزد حزب سيد محمد خاتمي خواهد بود و اگر خاتمي نيز كانديداتوري را قبول نكند، گزينه ما براي انتخاب رياست جمهوري كروبي خواهد بود.

وي كانديداتوري خاتمي را شانس پيروزي اصلاح‌طلبان دانست و افزود: به هر اندازه كه گزينه‌اي غير از خاتمي مطرح شود به همان ميزان شانس شكست اصلاح‌طلبان تقويت خواهد شد، از همين رو اصلاح طلبان بايد تمام تلاش خود را براي راضي كردن خاتمي انجام دهد.
حبيبي در ادامه تصريح كرد: اگر جريانات اصلاح‌طلب بر روي يك فرد به اجماع كلي دست يابند حزب مردم‌سالاري نيز از آنها پيروي خواهد كرد.

عضو شوراي مركزي مردم‌سالاري در ادامه به گمانه زني‌ها و كانديداهاي فراوان اشاره كرد و گفت: معمولا در ايام انتخابات كانديداهاي زيادي مطرح مي‌شود كه رفته رفته تعداد آنها كمتر مي‌شود و اين بيشتر رقابت‌هاي در اين جناحي است كه براي آماده كردن اذهان براي شركت در انتخابات مفيد است.
حبيبي در پايان ابراز اميدواري كرد كه جناح اصلاح‌طلب با كانديداي واحد در رقابت‌هاي دهم رياست جمهوري حضور يابند تا رقابتي جذاب‌تر شكل گيرد.

وي در پايان افزود: اگر اصلا‌ح‌طلبان يك كانديداي واحد معرفي كنند، اصولگرايان نيز ناچار خواهند شد كه با يك كانديدا وارد عرصه رقابت‌ها شوند و شاهد انتخاباتي جذاب خواهيم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 1 مرداد 1387
با احترام
در انتخابات مجلس هشتم با محدود شدن تبلیغات ، آنانی که تشکیلات وسیع سیاسی و اداری و اقتصادی داشتند عملا پیروز میدان شدند و مردم نتوانستند از حضور بسیاری از کاندیداها مطلع شوند (عدم تبلیغات) حالا سوال این است در اجرای قانون جدید انتخابات ریاست جمهوری کسانی چون شهید رجایی که یک معلم ساده زیست و زلال بود فرصت حضور بعنوان یک شهروند طبق اصل 114 قانون اساسی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را خواهد داشت ؟؟؟ اگر ملاک سابقه مدیریت ارشد باشد تکلیف کسانی که با دارا بودن تعهد و تخصص ، تحصیلات و صداقت بعلت برخوردهای جناحی و باندی از پستهای مدیریت ارشد محروم ماندند چیست ؟ آیا صرف عضویت در یک حزب یا باند سیاسی خاص بعنوان ملاک انتصاب به پستهای مدیریتی ارشد در هردوره از تغییر دولتها با شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی مغایرت ندارد ؟ بنابراین پیشنهاد می نمایم اصلاح قانون انتخابات زمینه حضور بسیاری از علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند اما بعلت تنگ نظریهای سیاسی و جناحی علیرغم شایستگی فرصت خدمتگزاری ارشد را نیافتند ، فراهم آورد . با تشکر - جعفر قربان پور - کاندیدای سابق مجلس هشتم شهرستان ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.